Dienstag, September 08, 2009

Αυταρχισμός και ελευθερία


Μου αρέσει να παρακολουθώ (συνήθως ακουστικά, είναι πιο εύκολο, σε συνδυασμό με εικόνα, όχι μόνο σε τηλεόραση), την αλλιώτικες ακόμα και αντίθετες ιδέες, να μπαίνω στην σκέψη του άλλου και να γεννώ η ίδια εικόνες και ιδέες, είναι πολύ αναζωογονητικό
Κάποτε όταν ήμουν ακόμα στο ΚΚΕ φοβόμουν (μάλλον φόβος ήταν) να το κάνω αυτό να μην τυχών μολυνθώ. Αυτολογοκρισία.. το λεει ο ταξικός εχθρός.
Τελικά την πάτησα με τα γεγονότα του 1989. Δεν πήγα το βιβλίο μου, που μπορούσε να "αλλάξει τον κόσμο" (λέμε τώρα) σε άλλους εκδότες, μόνο στην Σύγχρονη εποχή. Εκείνοι όμως φοβόντουσαν να το εκδώσουν, μην τυχών τους διώξουν και χάσουν τη δουλειά τους.
Τρελάθηκα... η πόρτα στον κόσμο ήταν πλέον κλειστή...
Είναι πολύ αναζωογονητικό να ανοιχθείς στο συντριβάνι των ιδεών, και ας μην είναι "δικές μου", με την φαντασία μου γεννώ της δικές μου.
Εκλογές, μία πολύ καλή ευκαιρία να ανοιχτούμε στη δυνατότητα της μη γραμμικής σκέψης, γιατί τελικά μόνο εκείνη είναι η πλέον δημιουργική.
Αυταρχισμός και ελευθερία δεν συμβιβάζονται..
Θέλουμε να δημιουργήσουμε έναν καλύτερο κόσμο, έτσι δεν είναι;

2 Kommentare:

Sissi Soko hat gesagt…

Κρήμα που η τηλεόραση είναι τόσο φτωχή και κάνει μόνο "προπαγάνδα".
Το κανάλη 902 θα μπορούσε... να ανοίξει το μυαλό, αλλά.
Μην φοβόμαστε, σύντροφοι!

Άναυδος hat gesagt…

- "Ο σκοπός αγιάζει τα μέσα"
- "Ο δρόμος προς την κόλαση, είναι στρωμένος καλές προθέσεις"
και πόσα άλλα μπορούμε να πούμε.

Η εξουσία, και η λύσσα για την κατάκτηση της, είναι μία,
και τα ονόματα που της δίνει ο καθένας, για να κάνει την δουλειά του,
πολλά.

Για αυτό λέμε οτι πιστεύουμε στην Δημοκρατία,
όχι γιατί είναι το επιτυχέστερο σύστημα, σκατά είναι,
αλλά γιατί τουλάχιστον με αυτό πάντα υπάρχουν ελπίδες.
Και η ελπίδα πεθαίνει τελευταία.